نوشته شده توسط : محمد میرزایی

یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت از کشوری دیگر دریافت اقامت ترکیه می باشد. این کشور با دلایلی محکم همچون هزینه های پایین زندگی، امکانات بالا، کشوری مناسب برای مهاجرت و سکونت در آن می باشد. تحصیل فرزندان یکی از نگرانی هایی می باشد که هر یک از خانواده ها با آن رو به رو خواهند بود از این رو شاید این نگرانی ها را در مورد نحوه تحصیل فرزندانشان در ترکیه نیز داشته باشند. از این نگرانی ها می تواند انتخاب درست مدرسه کودک خود برای اینکه در آینده انتخاب های بهتری را پیش روی وی قرار دهند باشد. همچنین امکان تحصیل در دانشگاه های معتبر ترکیه و اروپا نیز خواهد بود.

والدین انتخاب های زیادی را پیش روی خود خواهند داشت. آن ها می توانند فرزندان خود را هم در مدارس ایرانی، هم مدارس ترک و همچنین مدارس بین المللی ثبت نام نمایند. شهریه هر کدام از این مدارس متفاوت خواهد بود و این تفاوت بستگی به امکانات و ارائه خدمات که آن مدرسه دارا می باشد خواهد بود. شما در صورتی می توانید فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام نمایید که خود نیز همراه با فرزند خود در ترکیه حضور داشته باشید. بدین ترتیب فرزند شما نیز همچون کودکان این کشور می توانند به تحصیل خود ادامه دهند. اگر که پدر و مادر در این کشور حضور نداشته باشد تنها می توان مدرسه های شبانه روزی را انتخاب نمود. این مدرسه ها هزینه های بالایی را در بر دارد. در کنار این هزینه فرزند شما با برنامه ریزی تحصیلی و آشنایی با زبان های مورد نیاز به صورت منسجم به تحصیل ادامه خواهد داد تا آمادگی برای ادامه تحصیل در اروپا را پیدا کند.



:: برچسب‌ها: اقامت ترکیه , اقامت تحصیلی , اقامت تضمینی ترکیه , ثبت شرکت در ترکیه , خدمات در ترکیه , تحصیل در ترکیه , تحصیل در اروپا , زندگی در ترکیه , زندگی در اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1395 | نظرات ()