نوشته شده توسط : محمد میرزایی

کشور ترکیه از کشورهایی به شمار می رود که صاحبان مشاغل می توانند که شرایط بسیار مناسبی در تجارت را برای خود فراهم آورند. کشور ترکیه محل تجمع بسیاری از کمپانی های بزرگ و کوچک می باشد که از جای جای دنیا برای گسترش فعالیت های خود به این کشور روی آورده اند. و همچنین این کشور از شاهراه های اصلی تجارت به اروپا نیز به شمار می آید. شما برای شناساندن شرکت و فعالیت های تجاری خود به کل دینا می توانید گزینه ثبت شرکت در ترکیه را انتخاب نمایید تا راه های تجارت های بین المللی به روی شما باز گردد.

شما برای ثبت شرکت خود در ترکیه دو راه پیش رو خواهید داشت. اول اینکه یک مغازه کوچک را راه اندازی نمایید و دوم اینکه یک شرکت با مسئولیت محدود که در کشور ترکیه با نام ال تی دی شناخته می شود به ثبت برسانید. ثبت شرکت در این کشور ملزم به شرایطی می باشد که باید آن ها را فراهم آورید. شما ابتدا باید یک نام برای ثبت شرکت خود در نظر داشته باشید. البته باید چند نام دیگر نیز در نظر داشته باشید تا به در همین ابتدای کار به مشکلی برنخورید. برای ثبت شرکت خود باید تعداد سهامداران آن را مشخص نمایید و همچنین سرمایه لازم برای شرکت را نیز تامین نمایید. برای ثبت نیاز است تا شما برای تعداد بیشتر از یک سهامدار مبلغ صدهزار لیر را نمایش دهید. که البته برای شروع کافی است که یک چهارم آن در بانک سپرده گردد.

شما همچنین نیاز به یک دفتر برای شرکت ثبت شده خود دارید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که ثبت شرکت یکی از راه های معتبر برای دریافت اقامت ترکیه می باشد.

 



:: برچسب‌ها: اقامت ترکیه,اقامت تحصیلی,اقامت تضمینی ترکیه,ثبت شرکت در ترکیه,خدمات در ترکیه,تحصیل در ترکیه,تحصیل در اروپا,زندگی در ترکیه,زندگی در اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 تير 1395 | نظرات ()