نوشته شده توسط : محمد میرزایی

افراد مختلف برای دریافت نمودن اقامت اروپا می توانند به سه روش اقدام به این کار نمایند. روش اول ثبت شرکت در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا که کم هزینه ترین کشور برای دریافت اقامت کشور لیتوانی می باشد. شما با دریافت اقامت لیتوانی در واقع اجازه اقامت در کل اروپا را خواهید داشت. روش دوم شعبه ای از شرکت خود را که در کشور در حال فعالیت می باشد در کشور لیتوانی ثبت نمایید. روش سوم هم این است که در بورد مدیریتی یک شرکت در حال فعالیت در کشور لیتوانی اسم شما ثبت خواهد شد. شما برای اینکه بتوانید اقامت اروپا همسر خود را نیز دریافت نمایید در مورد هر یک از روش های بالا متفاوت خواهد بود، از همین رو باید قبل از اقدام تمامی جوانب کار را در نظر بگیرید.

در روش اول شما پس از ثبت شرکت در لیتوانی می توانید پس از دو سال مدارک همسر خود را برای دریافت اقامت اروپا ارائه دهید. این مورد برای افرادی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند مفید خواهد بود که پس از چند سال هم می توانند اقامت خانواده خود را در این کشور دریافت نمایند. البته راهی دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که نام همسر خود را به عنوان یکی از سهامداران شرکت معرفی نمایید تا دریافت اقامت لیتوانی ایشان نیز در همان زمان پیگیری شود.

در روش دوم شما پس از ثبت شعبه شرکت خود بین 6 ماه تا 3 سال زمان می برد تا بتوانید اقامت خود را دریافت نمایید. پس از دریافت اقامت بلافاصله همسر شما نیز می تواند مدارک خود را برای دریافت اقامت اروپا ارائه دهد. روش سوم، روش تضمینی اقامت اروپا می باشد که در صورت بروز مشکل در دریافت اقامت وجه دریافت شده به ایشان بازگردانده خواهد شد. البته در این روش نیز برای دریافت اقامت همسر با چالش رو به رو خواهید بود مگر اینکه نام ایشان نیز در بورد مدیریتی شرکت ثبت شود. بدینگونه همسر شما نیز می تواند طی مدت 3 ماه اقامت لیتوانی یا همان اقامت اروپا را دریافت نماید.

 



:: برچسب‌ها: اقامت اروپا , گرفتن اقامت اروپا , اقامت لیتوانی , اقامت تضمینی , اقامت اروپا با کمترین هزینه , اقامت لیتوانی تضمینی , ثبت شرکت , ثبت شرکت در اروپا , ثبت شرکت در لیتوانی ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

شما هم شاید یکی از علایقتان دریافت پاسپورت یکی از کشورهای خارجی باشد تا بدون داشتن مشکل خاصی در کل دنیا رفت و آمد داشته باشید. این کار هم می تواند برای کسانی که می خواهند تجارت و کسب و کار خود را توسعه دهند و بین المللی کنند و همچنین کسانی که می خواهند برای تفریح سفر به کشورهای مختلف داشته باشند. البته این کار پروسه زمانی را در بر می گیرد. دلیل آن هم این است که کشورهای خارجی باید یقین داشته باشند که قصد انجام فعالیتی مفید را در این کشورها خواهید داشت تا به شما اقامت دائم یا پاسپورت دهند.

شما برای شروع باید اقدام به اخذ اقامت موقت یکساله نمایید تا به شما اجازه ورود و خروج به کشور مربوطه داده شود و همچنین شما می توانید منزل نیز اجاره نمایید و حساب بانکی افتتاح نمایید که البته همه این موارد مزایایی با ارزشی به شمار می آیند که در صورتی که شما تجارتی به راه انداخته باشید یک حساب معتبر بین المللی برای کسب و کار شما بسیار مفید می باشد و شما می توانید به سادگی جابجایی پول را بین کشورها انجام دهید. برای مثال شما می توانید اقامت لیتوانی را دریافت نمایید تا بتوانبد به سادگی در کشورهای حوزه اتحادیه اروپا رفت و آمد داشته باشید.

همچنین دریافت اقامت ترکیه و اقامت ارمنستان که هزینه کمتری دارند ولی مزایایی مربوط به خود را دارا می باشند. در هر صورت شما با دارا بودن اقامت یک کشور خارجی می توانید راحت تر ویزای خود را اخذ نموده و در کشورها رفت و آمد داشته باشید.



:: برچسب‌ها: اقامت اروپا , گرفتن اقامت اروپا , گرفتن اقامت اروپا , گرفتن اقامت تضمینی , گرفتن اقامت اروپا با کمترین هزینه , تحصیل در اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()