نوشته شده توسط : محمد میرزایی

کشور لهستان را می توان به عنوان یکی از کشورهایی برشمرد که دارای مناطق بکر همچون دریاچه ها، کوهستان ها و دره های بسیار زیبا می باشد.

این کشور علاوه بر مناظر طبیعی دارای بناها و مکان های فرهنگی و تاریخی بسیاری نیز می باشد که هر یک از آن ها به دوره ای خاص مرتبط می گردد. بسیاری از این مکان ها به ثبت جهانی نیز رسیده اند که نشان از قدمت این آثار می باششد.

کشور لهستان میزبان بسیاری از جهانگردان از جای جای دنیا می باشد به طوری که این کشور یکی از مراکز مهم صنعت توریسم به شمار می آید که شما در زمان اقامت در لهستان می توانید از مکان های دیدنی آن دیدن نمایید.

معدن نمک ویلیچکا که تاریخ آغاز فعالیت آن به قرن 13 میلادی بازمیگردد یکی از مهم ترین مکان های دیدنی کشور لهستان به شمار می آید. این معدن که اکنون به مکانی موزه مانند تبدیل شده است تا چند سال پیش به تولید نمک مشغول بوده است.

کراکوف شهری می باشد که این معدن در نزدیکی آن قرار گرفته است. از دیدنی هایی که در درون معدن نمک ویلیچکا وجود دارد می توان به صومعه با صخره های کوهستانی / مجسمه از جنس نمک / تاریخنگار معادن نمک / دریاچه زیرزمینی و... اشاره نمود.

برای زندگی در لهستان و اقامت لهستان نیاز نخواهد بود تا شما اقدام به ثبت شرکت در اروپا و یا ثبت شرکت در لهستان نمایید. دریافت اقامت لهستان مساوی با دریافت اقامت اروپا می باشد.



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت در اروپا , اقامت در لهستان , اقامت اروپا , ثبت شرکت در لهستان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 | نظرات ()