نوشته شده توسط : محمد میرزایی

زمینه های بسیار مناسبی در صنعت واردات و صادرات کالاهای مختلف در کشور وجود دارد و آن هم به دلیل وجود منابع طبیعی بسیار وسیع کشور می باشد. از انواع محصولاتی که می توان به اقصی نقاط دنیا صادر نمود می توان پسته، خاویار، میگو، ماهی، سنگ ساختمانی و... را نام برد که البته محصولات بیشماری را می توان به این لیست اضافه نمود. شما برای اینکه بتوانید صادرات خود را به صورت قانونمند به انجام رسانید نیازمند کد اقتصادی و نیز اعتبار بین المللی خواهید بود. شما برای آن که به عنوان یک تاجر شناخته شوید و در قراردادهایی که با کشورهای خارجی به امضا می رسانید در موضع ضعف نباشید نیاز دارید تا از اعتبار بین المللی استفاده نمایید.

این امر نیازمند ثبت شرکت در خارج از کشور می باشد. شما خود می توانید کشوری که قصد ثبت شرکت در آن را دارید انتخاب نمایید اما اروپا با داشتن بازار گسترده ای که در اختیار دارد به شما این اجازه را خواهد داد تا در تمامی کشورهای حوزه اتحادیه اروپا به تجارت خود بپردازید. برای مثال شما می توانید با ثبت شرکت تضمینی از این مزایا تمام و کمال استفاده نمایید و تجارت خود را به دنیایی تازه سوق دهید.

شما برای اینکه واردات و صادرات خود را در اروپا و به صورت حرفه ای دنبال کنید نیازمند یک کد خواهید بود که وت نامبر می باشد که با ثبت شرکت آن را به دست می آورید. البته این کد محدودیت زمانی دارد و باید زمانی که واقعا به آن نیاز دارید برای دریافت آن اقدام نمایید.



:: برچسب‌ها: واردات صادرات , واردات و صادرات , ثبت شرکت در اروپا , ثبت شرکت در لیتوانی , خرید از شرکت های خارجی , اقامت اروپا , ثبت شرکت تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

شما پس از به ثبت رساندن شرکت خود می توانید اقدام به گرفتن اقامت ارمنستان کنید. شما طی یک ماه می توانید کارت اقامت خود را در صورتی که پرونده شما به تایید مسئولین اداره مهاجرت ارمنستان برسد دریافت نمایید همچنین حضور شما پس از ارائه مدارک به اداره مربوطه در کشور ارمنستان ضروری می باشد. زیرا ممکن است شما را خواسته و شما باید جوابگوی سوالات آن ها باشید در غیر این صورت ممکن است پرونده شما با مشکل برخورد کرده و با شکست رو به رو شود. شما باید 900 دلار برای هزینه های گرفتن اقامت ارمنستان به مدت یک سال در نظر بگیرید. شما پس از اینکه 4 سال به صورت متوالی اقامت یکساله خود را تمدید نمودید می توانید درخواست هود را برای گرفتن اقامت 5 ساله به اداره مهاجرت ارمنستان ارائه دهید.

مراحلی که برای دریافت اقامت 5 ساله طی می شود تفاوتی با اقامت 1 ساله نخواهد داشت، تفاوت این دو در این است که 5 ساله قطعا اعتبار بالاتری خواهد داشت و بر روی آن عبارت اقامت دائم ثبت می شود. همچنین هزینه ای که صرف اقامت 5 ساله می شود 1200 دلار می باشد.

شما همچنین می توانید اقدام به گرفتن اقامت تضمینی ارمنستان نیز بکنید. این راه هزینه بالاتری دارد در عوض اگر اقامت شما تایید نشود پول به شما بازگشت داده خواهد شد. هزینه گرفتن اقامت به شکل تضمینی 4000 دلار برای 1 ساله و 5000 دلار برای 5 ساله خواهد بود.



:: برچسب‌ها: اقامت ارمنستان , گرفتن اقامت اروپا , گرفتن اقامت ارمنستان , گرفتن اقامت تضمینی , ثبت شرکت , ثبت شرکت درخارج از کشور , ثبت شرکت در ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()